zniżka 5% dla stałych klientów facebook sklep producenta



darmowa dostawa
Często zadawane pytania

Czy żeby dokonać zakupu muszę się zarejestrować?

Nie, można dokonać zakupu bez rejestracji wypełniając odpowiedni formularz po dodaniu przedmiotu do koszyka. Jednak rejestracja daje możliwość do korzystania z dodatkowych preferencji, dlatego polecamy rejestracje nowym użytkownikom Sklepu Obuwniczego KENT.

 

Zarejestrowałem(am) się i mimo to nie widzę rabatu?

Rabat nalicza się i jest widoczny po poprawnym zalogowaniu się w Sklepie Obuwniczym KENT. Po potwierdzeniu rejestracji proszę się zalogować.



Co mam zrobić jeżeli źle dobrałem rozmiar obuwia?

Oczywiście możliwa jest wymiana zamówionego obuwia w przypadku, gdy rozmiar jest nieodpowiedni. Aby dokonać wymiany wystarczy się z nami skontaktować e-mailowo, lub telefonicznie uzgodnić szczegóły wymiany i odesłać nam towar. Koszt wymiany ponosi kupujący. Dokładne informacje związane z wymianą obuwia znajdują się w dziale Wymiany i Zwroty.


Jak długo muszę czekać na przesyłkę?

Okres oczekiwania na przesyłkę zależy od sposobu płatności za zakupiony towar. W przypadku gdy wybiorą Państwo formę płatności za pobraniem - obuwie wysyłamy najpóźniej trzeciego dnia roboczego po dokonaniu zakupu, natomiast jeśli płatność jest realizowana przelewem - sytuacja wygląda podobnie, maksymalnie trzeciego dnia po zaksięgowaniu wpłaty dokonujemy wysyłki.

 

Nie pamiętam hasła do konta Stałego Klienta?

Na stronie logowania kliknij na podkreślony napis "Kliknij jeśli nie pamiętasz hasła". Podaj adres e-mail i kliknij przycisk „ODZYSKAJ HASŁO”. Na Twoje konto pocztowe zostanie niezwłocznie wysłany list, który należy potwierdzić, aby nastąpiła zmiana hasła. Potem będziesz mógł się zalogować podając nowe hasło.

 

Czy wszystkie produkty widoczne Sklepie Obuwniczym KENT są dostępne "od ręki"?

Wszystkie produkty oferowane w Sklepie Obuwniczym KENT, przy których jest możliwość dodania do koszyka, są aktualnie dostępne i okres oczekiwania na wysyłkę tych produktów wynosi maksymalnie 3 dni robocze.

 

Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT na zakupione przedmioty?

Tak, na życzenie Klienta Sklep wystawiamy fakturę VAT, którą przesyłamy wraz z przesyłką na adres korespondencyjny Klienta. W przypadku gdy ma być wystawiona faktura prosimy o zaznaczenie tej opcji podczas wypełniania formularza zamówienia. W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej numer NIP nie jest konieczny do wystawienia faktury VAT.

 

Czy jest możliwość otrzymania paragonu fiskalnego?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, sklep internetowy nie ma obowiązku wystawiania paragonu fiskalnego. Wraz z przesyłką otrzymują Państwo jednak paragon będący potwierdzeniem dokonania zakupu oraz stanowiący podstawę do reklamacji.

 

Czy cena wyświetlana przy danej pozycji obejmuje opłatę za dostawę?

Nie. Cena umieszczona przy danym produkcie określa jego wartość. Natomiast opłata za dostawę doliczana jest do całego zamówienia.

Czy wysyłają Państwo zamówienia za granicę Polski?

Tak, Sklep Obuwniczy KENT realizuje wysyłki zamówień poza granice Polski. Za takie zamówienia należy zapłacić kartą lub przelewem za pośrednictwem portalu PAYPAL. Koszty przesyłek zagranicznych są obliczane na podstawie cennika Poczty Polskiej.

 

Czy przedmioty zakupione w jednym zamówieniu mogą zostać wysłane pod dwa różne adresy?

Nie. Adresat przesyłki może być jeden. Jeśli chcesz, aby wybrane towary zostały wysłane do dwóch różnych osób, prosimy o złożenie dwóch osobnych zamówień.

 

Złożyłam /-łem więcej niż jedno zamówienie, czy można wysłać je jedną przesyłką?

Tak, jeśli pierwsze z zamówień nie zostało jeszcze wysłane. W takiej sytuacji prosimy o pilny kontakt na adres e-mail: sklep@obuwiekent.pl. Proszę podać numery zamówień, które mają być połączone w jedno. Połączenie zamówień zostanie potwierdzone odpowiedzią na Państwa e-mail.

 

Czy można dostarczyć przesyłkę do odbiorcy określonego dnia?

Nie nie ofertujemy takiej usługi.

 

Otrzymałem informację o wysyłce paczki kilka dni temu, ale przesyłka jeszcze nie dotarła.

W przypadku braku przesyłki należy skontaktować się z działem obsługi klienta sklep@obuwiekent.pl  Zaginięcie przesyłki zdarza się niezwykle rzadko.

 


dotpay
X

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce plików Cookies.