zniżka 5% dla stałych klientów facebook sklep producenta



darmowa dostawa
Często zadawane pytania

Czy żeby dokonać zakupu muszę się zarejestrować?

Nie, można dokonać zakupu bez rejestracji wypełniając odpowiedni formularz po dodaniu przedmiotu do koszyka. Jednak rejestracja daje możliwość do korzystania z dodatkowych preferencji, dlatego polecamy rejestracje nowym użytkownikom Sklepu Obuwniczego KENT.

 

Zarejestrowałem(am) się i mimo to nie widzę rabatu?

Rabat nalicza się i jest widoczny po poprawnym zalogowaniu się w Sklepie Obuwniczym KENT. Po potwierdzeniu rejestracji proszę się zalogować.



Co mam zrobić jeżeli źle dobrałem rozmiar obuwia?

Oczywiście możliwa jest wymiana zamówionego obuwia w przypadku, gdy rozmiar jest nieodpowiedni. Aby dokonać wymiany wystarczy się z nami skontaktować e-mailowo, lub telefonicznie uzgodnić szczegóły wymiany i odesłać nam towar. Koszt wymiany ponosi kupujący. Dokładne informacje związane z wymianą obuwia znajdują się w dziale Wymiany i Zwroty.

Regulamin konkursu opublikowanego w dniu 20-06-2013 na portalu Facebook:

1. Organizatorem konkursu jest Z.P.H. KENT z siedzibą w Mzurów 7, 42-320 Niegowa.
2. Zasady konkursu określa niniejszy regulamin.
3. Konkurs trwa od 20-06-2013 do 30-06-2013 do godziny 23:59.
4. Konkurs przeznaczony jest dla fanów Sklepu Obuwniczego KENT na portalu Facebook.
5. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest:
a. Kliknięcie „lubię to” na profilu Sklepu Obuwniczego KENT w portalu Facebook pod adresem: http://www.facebook.com/pages/Sklep-Obuwniczy-KENT/157121014328977
b. Udostępnienie publiczne obrazka promującego konkurs
c. Zaznaczenie odpowiedzi na pytanie w ankiecie: Wybierz swoją ulubioną piosenkę, do której słowa napisał Pan Krzysztof Dzikowski:
Dla osób, które już wcześniej „lubiły” Sklep Obuwniczy KENT obwiązuje tylko punkt 5.b.
6. Osoby, które nie spełnią warunków punktu 5, nie będą uwzględnione w losowaniu nagrody.
7. Nagrodą w konkursie będzie jedna para butów KENT 215 CZERWONE http://www.obuwiekent.pl/index.php?p211,kent-215-czerwone-meskie-buty-skorzane-krok-w-strone-dobrego-stylu w wybranym przez Zwycięzcę rozmiarze (dostępne rozmiary 40-45)
8. Zwycięzca konkursu zostanie wyłoniony w drodze losowania i powiadomiony o wygranej poprzez przesłanie wiadomości za pośrednictwem portalu Facebook.
9. Rozwiązanie konkursu nastąpi w dniu 02-07-2013 po godzinie 20. Informacja o rozstrzygnięciu konkursu pojawi się na profilu Sklepu Obuwniczego KENT
10. Nagroda zostanie wysłana za pośrednictwem Poczty Polskiej na koszt organizatora konkursu na wskazany przez Zwycięzcę adres.
11. Nagroda nie podlega wymianie na gotówkę.
12. Przystąpienie do konkursu jest równocześnie akceptacją regulaminu konkursu.

 


Jak długo muszę czekać na przesyłkę?

Okres oczekiwania na przesyłkę zależy od sposobu płatności za zakupiony towar. W przypadku gdy wybiorą Państwo formę płatności za pobraniem - obuwie wysyłamy najpóźniej trzeciego dnia roboczego po dokonaniu zakupu, natomiast jeśli płatność jest realizowana przelewem - sytuacja wygląda podobnie, maksymalnie trzeciego dnia po zaksięgowaniu wpłaty dokonujemy wysyłki.

 

Nie pamiętam hasła do konta Stałego Klienta?

Na stronie logowania kliknij na podkreślony napis "Kliknij jeśli nie pamiętasz hasła". Podaj adres e-mail i kliknij przycisk „ODZYSKAJ HASŁO”. Na Twoje konto pocztowe zostanie niezwłocznie wysłany list, który należy potwierdzić, aby nastąpiła zmiana hasła. Potem będziesz mógł się zalogować podając nowe hasło.

 

Czy wszystkie produkty widoczne Sklepie Obuwniczym KENT są dostępne "od ręki"?

Wszystkie produkty oferowane w Sklepie Obuwniczym KENT, przy których jest możliwość dodania do koszyka, są aktualnie dostępne i okres oczekiwania na wysyłkę tych produktów wynosi maksymalnie 3 dni robocze.

 

Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT na zakupione przedmioty?

Tak, na życzenie Klienta Sklep wystawiamy fakturę VAT, którą przesyłamy wraz z przesyłką na adres korespondencyjny Klienta. W przypadku gdy ma być wystawiona faktura prosimy o zaznaczenie tej opcji podczas wypełniania formularza zamówienia. W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej numer NIP nie jest konieczny do wystawienia faktury VAT.

 

Czy jest możliwość otrzymania paragonu fiskalnego?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, sklep internetowy nie ma obowiązku wystawiania paragonu fiskalnego. Wraz z przesyłką otrzymują Państwo jednak paragon będący potwierdzeniem dokonania zakupu oraz stanowiący podstawę do reklamacji.

 

Czy cena wyświetlana przy danej pozycji obejmuje opłatę za dostawę?

Nie. Cena umieszczona przy danym produkcie określa jego wartość. Natomiast opłata za dostawę doliczana jest do całego zamówienia. Koszty przesyłki są doliczane według cennika Poczty Polskiej S.A. za przesyłki priorytetowe i są uzależnione od łącznej wagi przesyłki.

 

Czy wysyłają Państwo zamówienia za granicę Polski?

Tak, Sklep Obuwniczy KENT realizuje wysyłki zamówień poza granice Polski. Za takie zamówienia należy zapłacić kartą lub przelewem za pośrednictwem portalu PAYPAL. Koszty przesyłek zagranicznych są obliczane na podstawie cennika Poczty Polskiej.

 

Czy przedmioty zakupione w jednym zamówieniu mogą zostać wysłane pod dwa różne adresy?

Nie. Adresat przesyłki może być jeden. Jeśli chcesz, aby wybrane towary zostały wysłane do dwóch różnych osób, prosimy o złożenie dwóch osobnych zamówień.

 

Złożyłam /-łem więcej niż jedno zamówienie, czy można wysłać je jedną przesyłką?

Tak, jeśli pierwsze z zamówień nie zostało jeszcze wysłane. W takiej sytuacji prosimy o pilny kontakt na adres e-mail: sklep@obuwiekent.pl. Proszę podać numery zamówień, które mają być połączone w jedno. Połączenie zamówień zostanie potwierdzone odpowiedzią na Państwa e-mail.

 

Czy można dostarczyć przesyłkę do odbiorcy określonego dnia?

Nie, Poczta Polska nie oferuje takiej usługi.

 

Otrzymałem informację o wysyłce paczki kilka dni temu, ale przesyłka jeszcze nie dotarła.

Prosimy o kontakt z Urzędem Pocztowym czasami przesyłka jest dostarczona gdy adresata nie ma w domu i nie ma możliwości zostawienia awizo, lub awizo zaginie. W przypadku braku przesyłki na poczcie należy skontaktować się z działem obsługi klienta sklep@obuwiekent.pl  Zaginięcie przesyłki zdarza się niezwykle rzadko.

 

Jak długo trwa rozpatrzenie reklamacji przez Pocztę Polską (i jakie obowiązują zasady przy składaniu reklamacji)?

Po upłynięciu 14 dni roboczych licząc od daty wysyłania zamówienia i braku informacji o awizowaniu przesyłki w Urzędzie Pocztowym, Sklep Obuwniczy KENT składa reklamację o zaginięciu przesyłki. Proces reklamacji trwa około 1 miesiąca - w niektórych sytuacjach, niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji Poczta Polska wydłuża ten termin. W przypadku przesyłek zagranicznych reklamacje rozpatrywane są w okresie 3 miesięcy. W momencie uznania przesyłki za zaginioną dokonujemy zwrotu poniesionych kosztów.


dotpay
X

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce plików Cookies.